تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 23:14 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

 

اگر شما از آن دسته اشخاصی هستید که از بانکداری اینترنتی استفاده می کنید یا بصورت اینترنتی چیزی را می خرید یا بصورت دائم در حال ارسال و دریافت ایمیل های محرمانه هستید برای حفظ و برقراری امنیت خود میتوانید از سپر قدرتمند Online Armor Premium استفاده کنید. نرم افزار امنیت در خرید آنلاین که نسخه پریمیوم آنرا برای شما در نظر گرفتیم بصورت یک فایروال عمل کرده و از اعمال نرم افزار های مخرب جلوگیری میکند و همچنین روند هکر ها را متوقف میسازد. نرم افزار امنیتی Online Armor Premium از هویت شما محافظت می کند و نهایت امنیت را برای شما در پرداخت اینترنتی و بانکداری اینترنتی فراهم می کند.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 23:12 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

نرم افزار Connectify Pro 3.7.0.25374 ابزاری ساده و قدرتمند برای اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ با موبایل، لپ تاپ و دستگاه های دیگر می باشد که می توانید از قابلیت وایرلس لپ تاپ استفاده کرده و آن را تبدیل به یک روتر برای اشتراک گذاری اینترنت بین دستگاه های دیگری که امکان دریافت و استفاده از اینترنت وایرلس را دارند نمایید.

Connectify Pro نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید. اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 23:10 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت  IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل  IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است.  نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 23:8 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

توسط این برنامه به ۲۵ هزار ایستگاه رادیویی جهانی دسترسی دارید. کافیست در ابتدا زمینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. حال قادر هستید به ایستگاه های رادیویی زمینه دلخواه خود گوش دهید. لازم به ذکر است به آسانی می توانید صداهای در حال پخش را ، توسط رکوردر قدرتمندی که در این برنامه گنجانده شده است ، بدونِ اُفتِ کیفیت ، ضبط کنید. امیدواریم لذت ببرید.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 23:1 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

اتوکد یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی نقشه ها و مدل های دوبعدی و سه بعدی در سرتاسر دنیاست . طراحان و معماران با استفاده از این نرم افزار قادر به تجسم ایده های خود خواهند بود و می توانند تمامی طراحی هایی را که در ذهن خود می پرورانند را در محیط نرم افزاری به تصویر بکشند. در این مطلب قصد داریم یک کتاب الکترونیکی  ( آموزش اتوکد ) را به شما معرفی کنیم که به زبان فارسی گردآوری گردآوری و تهیه شده است که در ادامه مطلب قابل دانلود است.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:Notice: Undefined variable: ptags in /var/customers/webs/loxblog/adminm/sendpost,php on line 413, | 22:57 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

نقشه کامل راه ها و شهرهای ایران با بزرگنمایی بی نهایت Iran Roads Map این نقشه یکی از کاملترین نقشه هایی است که تا به حال از شهرها و روستا های ایران تهیه شده و در آن تمام مسیرها با دقت بسیار بالایی کشیده شده است.

شما با داشتن این نقشه قادر خواهید بود تا تمام مسیرهایی را که به شهرها و روستاهای کشور منتهی می شوند را مشاهده کنید و از این طریق کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان انتخاب نمایید. این نقشه در قالب یک فایل عکس بوده که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا شما میتوانید تا هر قدر که علاقه مندید بر روی نقاط مورد نظر خود زوم کنید. همچنین این نقشه را می توان با استفاده از نرم افزارهای نمایش عکس در رایانه مشاهده نمود و در هنگام سفر هم میتوان با کپی فایل نقشه در گوشی موبایل در حین سفر از آن استفاده کرد. علاوه بر این میتوان آن را توسط چاپگر بر روی کاغذ هم چاپ نمود تا در ابعاد بزرگتر بتوان از آن استفاده کرد.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:52 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

سری کتاب های آموزشی “آموزش های گوگل برای وبمسترها” که برگفته از بخش Google Webmaster Guidelines می باشد. این سری کتاب ها توسط سئوموز فارسی به همراه نکاتی که در هر شماره باتوجه به نیاز روز اضافه می شود و با خط مشی بخش آموزشی گوگل سازگار هستند ، منتشر می شوند. انتشار این کتاب از تیر ماه ۱۳۹۱ آغاز شده است و قرار بر پیگیری آن نیز می باشد. در این کتاب ها خوانندگان اصول مدیریت و نگهداری یک وبسایت اینترنتی طبق مباحث شرکت گوگل و به نوعی بهینه سازی وبسایت ها برای موتورهای جستجو آشنا خواهند شد. با مطالعه سری کتاب ها خوانندگان با مفاهیم سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) آشنا می شوند و میتوانند با بخش webmaster tools گوگل آشنایی پیدا کنند.

 

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:51 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

UnHackMe.5.99.413

UnHackMe 5.99 Build 413 نرم افزاری برای برسی و جلوگیری از هک شدن سیستم می باشد. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار و نیز داشتن یک انتی ویروس مناسب می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:49 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

MediaRescue.Pro.6.9.Build.947

MediaRescue Professional نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته از روی تمامی دستگاه های چند رسانه ای شامل دوربین های دیجیتال ، ضبط کننده های صدا ، پلیرهای mp3 و wma و گوشی های موبایل ، می باشد. این نرم افزار از هارد درایو ، کارت های CompactFlash انواع ۱ و ۲ ، میکرو درایوهای IBM ، کارت های SmartMedia ، کارت های چند رسانه های MMC ، کارت های دیجیتالی ایمن SD و دیگر انواع ابزار ذخیره سازی اطلاعات پشتیبانی کاملی می کند. علاوه بر این امکانات ، پشتیبانی از فرمت های متعدد مانند JPEG, AVI, MOV, MP3, WMA, WAV و غیره از مهمترین ویژگی های این نرم افزار است.

در بعضی مواقع به علت صدمه های فیزیکی و حتی به علت زدن کلیدهای اشتباه در حین فیلم برداری ، فایل های شما از بین می روند. اما با استفاده از Essential Data Tools MediaRescue تمامی اطلاعات با ارزش شما در کمترین زمان ممکن بازگردانی می شوند. این فایل های رسانه ای ممکن است پاک شده و یا فرمت شده باشند و یا به هر طریق دیگر روی حافظه شما موجود نباشند. مسلما شما نمی خواهید فایل های مهمی مانند عکس و یا فیلم های خود را از دست بدهید. Essential Data Tools MediaRescue چاره کار شماست تا با سرعت و قدرت بالا ، فایل های رسانه ای شما را باز گرداند.

5


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, | 22:46 | نویسنده : بچه های itپیام نور مشهد

M File Anti-Copy v5.5

شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید از سرقت اطلاعات محرمانه خود جلوگیری کنید. برای مثال شما مدیر یک شرکت برنامه نویسی هستید در این شرکت چند کارمند مشغول به کار برروی یک پروژه نرم افزاری هستند. شما برای اینکه بتوانید از سرقت اطلاعات پروژه توسط کارمندان جلوگیری کنید این برنامه بهترین گزینه است زیرا با استفاده از آن قادر خواهید بود تا مانع کپی شدن فایل ها و پوشه شوید در نتیجه کارمندان فقط میتوانید برروی فایل ها کار کنند و نمیتوانند آنها در جای دیگری (مثلآ فلش یا آپلود در اینترنت) کپی کنند. همچنین این مثال در مورد کاربران سیستم های خانگی نیز صدق میکند و آنها نیز می توانند با کمک این نرم افزار مانع کپی فایل های شخصی خود توسط افراد سودجو شوند.

5


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ